077-5509948 יצירת קשר שאלון אבטחת מידע תחת מתקפת סייבר?
שירותי אבטחת מידע
מגנים על הנתונים והמוניטין שלך
פתרונות סייבר בהתאמה לצרכי העסק
השירותים שלנו יכולים לסייע לארגון שלך לנהל סיכוני אבטחה בכל רמה
מבדקי חדירה / חוסן
תנו לצוות המומחים שלנו להעמיד את אבטחת הסייבר שלכם במבחן
Previous slide
Next slide

חברת אבטחת מידע לעסקים CyberSafe

בעולם העסקים הטכנולוגי והמתקדם קיים צורך הולך וגובר של שירותי אבטחת מידע לעסקים.
שירותי סייבר מסייעים בשמירה על חומרים מסווגים הכוללים: נתוני הארגון, קבצים, מסמכים, תמונות וכו'.
שכן, קיימים גם מקרים בהם נדרשת אבטחה בדרגה גבוהה יותר לחברות המחזיקות במידע רגיש יותר.

צרו איתנו קשר לגבי שירותים
ופתרונות אבטחת מידע

90% מהעסקים שנפרצים לא מצליחים להתאושש

אל תהיו הבאים בתור!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שירותים ופתרונות אבטחת מידע

מה אנחנו מציעים?

שירותי אבטחת מידע וסייבר 365

שירותי סייבר במסגרת מסלול חודשי לשמירה והגנה על המידע בעסק 24/7/365

מבדקי חדירה Penetration Testing

שירותי סייבר במסגרת פרוייקט לבדיקת החולשות הקיימות לנכסים של העסק והארגון לרבות: אתרים, אפליקציות, תוכנות וכו'

תקנים ועמידה ברגולציות Regulation & Standarts

שירותי סייבר בעמידה בתקנים ורגולציות שונותצ במטרה לעמוד באתגרים ולפרוץ לשווקים רחבים

שירותי סייבר לארגונים TRAINING

שירותי סייבר לעסקים וארגונים במטרה להביא למודעות ולתהליכי עבודה נכונים תוך שמירה על אבטחת המידע בארגון

ההסמכות שלנו

צרו קשר

חשיבות שירותי אבטחת מידע לעסקים

ראשית, בשל העובדה כי עולם העסקים והחברות איננו מורכב רק מעסקים גדולים, אלא מורכב גם מעסקים מהמגזר הפרטי והציבורי הכוללים מתחמי הייטק, רשתות שיווק, מרכזיים לוגיסטיים, מפעלים ותאגידים ועסקים קטנים.

עסקים המחזיקים מידע חסוי ומסווג הכולל מידע אישי של לקוחות, מידע רפואי של לקוחות, פרטי חשבונות בנק ואמצעי תשלום וכו' איננו יכול להתקיים ללא מערך אבטחה מקיף הכולל שירותי אבטחת מידע המשלבת אנושיות ומערכות ממוחשבות המסוגלות לספק תחושת ביטחון כללית לעסק, שמירה על רכוש, התראה מפני פריצות וגניבות, סינון ובקרה על נכסיי העסק וכל איום אחר מצד גורמים שונים.

חשיבות נוספת היא שבעלי עסקים מאחסנים על שרתי החברה או בענן מידע רב שעלול למצוא את עצמו בסיכון כאשר מתרחשת התקפה של סייבר.

חברת אבטחת מידע עם ניסיון

כל חברת אבטחת מידע לעסקים יודעת שיש לבצע טיפול בבקרות הגישה למערכות השונות, הקשחת סיסמאות, גיבויים תכופים אשר נבדקים אחת לתקופה, שחזורי ניסיון ופעולות אבטחת מידע מתאימות.

חברת אבטחת מידע לעסקים מקצועית, אמינה ובעלת ניסיון יודעת להתאים את מערך האבטחה לפי דרישות וצרכי העסק.

חברה להגנת סייבר לעסקים וארגונים

שירותי אבטחת מידע נמצא באחריותו של מנהל אבטחת מידע (CISO) עליו מוטלת האחריות על משימות אבטחת המידע בצורה מקצועית על כלל היבטי אבטחת המידע בארגון.

האחראי על נושאי אבטחת המידע בארגון, ניהול סכנות סייבר הן מהצד המנהלי והן מהצד הטכני כאשר המטרה היא שמירה על סודיות, שלמות וזמינות המידע מכל איומי סייבר חיצוניים ופנימיים בשילוב על שמירת המשכיות עסקית של העסק. כמו כן, קיימת אחריות הגנה על מערכות ההפעלה, רשת התקשורת, מערכות ויישומים, הגברת מודעות וזליגת מידע.

שירותי אבטחת מידע לעסקים עם CyberSafe

אנו ב Cybersafe מעניקים שירותי אבטחת מידע לעסקים באופן מקיף. אנו בונים אסטרטגיה לאבטחת מידע בארגון, עמידה בתקנים מסוימים כמו תקני GDPR, שירות סינון אתרים ותכנים שונים, הצפנה, אנטי וירוס וחומות אש, בדיקות חדירה, אבטחת מידע בענן ועוד שירותים נוספים.

לאחר שקראתם על אבטחת מידע לעסקים, בצעו את פעולות אבטחה מתאימות או בחרו שירותי אבטחת מידע מתאימים, אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים מול אקרים ולשלם להם סכומי של עשרות אלפי שקלים או חס וחלילה נדלף מידע חמור אשר מעשה זה נחשב עבירה על החוק.

חברת סייבר המובילה בישראל!

מחפשים חברת אבטחת מידע מקצועית לארגון שלכם? צרו עמנו קשר, חברת CyberSafe כאן בשבילכם עם צוות מומחים בתחום אבטחת מידע לעסקים שיבצעו עבורכם את האבטחה המתאימה ביותר עבור הצרכים של הארגון. צרו איתנו קשר בטלפון 077-5509948

מקימי החברה

CyberSafe נולד מחזונם של המייסדים המשותפים תומר סמולנסקי וירון כהן, אשר כל אחד מהם עבד בענף ה- IT ואבטחת המידע למעלה מ- 20 שנה. כמומחים בתחומי ה- IT ואבטחת המידע הם מבינים את החשיבות של מתן שירותי אבטחת מידע מקצועיים ואמינים. החברה הוקמה ע”י מר ירון כהן ומר תומר סמולנסקי , ירון הוא יזם ובעל ניסיון ניהולי רב בתחום אבטחת המידע, אינטגרציה ותשתיות . תומר מגיע ממספר חברות גדולות וסטארטאפים עם ניסון עשיר בתחום אבטחת מידע ומערכות IT ו- DEVOPS.

מה אנחנו עושים?

חברת CYBERSAFE מתמחה במתן שירותי ייעוץ ופתרונות מותאמים אישית בתחומי אבטחת המידע הסייבר, ותשתיות IT ו OT . כבר למעלה מ- 15 שנה, הייעוץ והליווי יבוצע ע”י מומחים בעלי ניסיון עשיר בפרויקטים בארץ. השירותים הייחודיים הניתנים על ידנו הינם תוצר ניסיון ולמידה של עשרות שנים במתן יעוץ ללקוחות דרך בניית מערכות אבטחת מידע המותאמות למטרות העסקיות של הארגון , בשילוב של ידע התקפי באבטחת מידע.

הניסיון שלנו

CYBERSAFE מובילה בייעוץ, יישום ואינטגרציה, מחקר טכנולוגיות מידע ומתמחה במתן פתרונות אבטחת מידע וסייבר, ניהול תשתיות תוכנה, אחסון גיבוי והמשכיות עסקית. החברה מספקת פתרונות ייחודיים ללקוחות בתעשיית ה IT-הישראלית , תוך הקפדה על לוחות זמנים וסטנדרטים בינלאומיים מהגבוהים ביותר .

אירועי חברה והודעות

חברת אבטחת מידע לעסקים

FinTech Junction conference

So pleased to have attended the FinTech Junction conference last week! 🙋♀️ 🙋♂️ FinTech Junction It was great to attend and see some of our

חברת אבטחת מידע לעסקים

Sponsors of Hapoel Tel Aviv

We are proud and excited to be the sponsors of Hapoel Tel Aviv!🏀🏀 We are happy about the first victory of the season and wish

חברת אבטחת מידע לעסקים

Happy Hanukkah

Cybersafe wishes all its partners, friends and customers a happy Hanukkah! May the light of the Holiday accompany you always! 🕯️ 🕯️  

אירוע צוות לחברת אבטחת מידע

Team building event

There's nothing like getting together for a team building event with our fantastic CyberSafe team. 💃🏻 🕺🏻 When you take the fantastic location of the

חברת אבטחת מידע לעסקים

Cybertech TLV 2023

A glimpse of the first day of #Cybertech TLV, we were happy to host you at our stand and launch our innovative product #PTMATE! Looking

תפריט נגישות

על שירות CISO שמעת?

אל תחכה שתתרחש פריצה, הגן על הנכסים הדיגיטליים
של העסק שלך עם שירותי ה- CISO as a Service שלנו!